I'm not living in the real world.

Hej. Det har faktiskt hänt lite saker på sista tiden som jag inte har berättat så noggrant om. Tänkte jag skulle göra det.


Jag, Hanna och Jasse hade Star Wars-marathon en lördag. Fast jag hann bara se två filmer. Men jag hann äta mycket. Glace au four till exempel. Den blev bara lite misslyckad.


Det var den kvällen ungefär, plus Star Wars-filmerna såklart!


En annan dag hängde jag och pappa på Fotografiska. (Jag <3 mitt årskort). Här är cafét högst upp. Det var för lång kö så vi köpte inget men det var fint att titta på utsikten och så.


Jag och pappa drog till en cool mataffär också! Cajsa Warg heter den och där är det mysigt att handla mat för det är så fint och det finns massa gott att kolla på.


En annan gång promenerade jag på Strandvägen. Jag tror det var precis när jullovet skulle ta slut.


Sen började skolan. Det var helt okej ändå, så länge man kan glida runt med Jasse hela dagarna!


Fast kanske inte så kul ändå. (Den där tröjan är hyfsat ny och typ min finaste just nu)


Sen fyllde min finafina storasyster 18! Det var stort pådrag hela helgen. Här har hon fått besök av sina bästa vänner på den flådiga restaurangen där vi i familjen åt lunch. Fin krona va?


Och så drack hon champagne. Mamma betedde sig ganska larvigt om alkoholen. Hur kan det vara så stor skillnad över bara en natt?


Jag var ganska glad över att både mamma och pappa och jag och Lovi och Bi kunde fira tillsammans. Det händer inte ofta att vi träffas allihopa. Och att pappa och mamma till och med hade köpt en gemensam present!


Sen firade vi på kvällen och Lovi fick världens finaste presenter av sina kompisar. Och jag firade Lovi i en hel helg nästan, utom när jag spelade fotboll på en översvämmad plan och höll på att frysa tårna av mig.

De senaste dagarna har jag deltagit i ett grymt jobbigt fys-pass på fotbollen som innehöll bla ca 150 situps. Och så har jag promenerat lite med Frida och smakat på årets första semla samt spelat Super Mario Galaxy 2 iförd Fridas flanellskjorta som jag la vantarna på. Och sett Inception. Men det kan ni kanske få veta mer om en annan gång! Nu ska jag och Lovi och pappa och Bi åka och se David Batras föreställning på Rival. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0