Min storasyster




Idag är du vuxen. Du får göra precis vad du vill. Min syster är min allra bästa favorit. Äsch fan det här går ju inte att sitta och skriva en massa fula klyschor (som i och för sig stämmer men äsch). Jag älskar dig. Och jag vill att vi alltid ska vara ganska små och att jag ska träffa dig varje dag i all evighet. Och att du inte ska vara borta och aldrig ens tänka på att flytta hemifrån. Men jag vet att saker kommer att ändras. Jag vill inte. Jag vill stanna tiden nu. Jag skulle kunna tänka mig att köa till en Håkan-konsert med dig resten av livet. Själva konserten kunde ju få vara med också. Jag kan inte säga mer. Håkan kan säga allt som finns att säga istället. Till dig Lovi. Det Är Så Jag Säger Det. Du kan få en fet klyscha också som är så sann. Du är min syster och vi går genom allt tillsammans. Med en mamma på ena stället en pappa på ett annat är det alltid du och jag nånstans. Och du är den jag älskar mest av alla i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0