extas

Idag tog jag en klass för, enligt Lovi, "en levande house-legend". En New Yorkare vid namn Byron som är på besök i Sverige för att sprida lite house. HAN. VAR. SÅ. JÄVLA. COOL. En av de mest energiska och roligaste människor jag stött på, och även om min hjärna och kropp inte ville samarbeta ibland för att det var så satans svårt så var det den bästa houselektionen i mitt liv. Trots att han totalt dödade oss med att upprepa kombinationen utan någon som helst vila typ fyra gånger i rad. Efter en och en halv timmes skoningslös dans varvat med extremt visa ord från Byron så var jag helt slut, helt lycklig och tänkte att fan vilken tur att Lovi tvingade mig att hänga med. Varje ord han sa var helt självklara att de stämde och jag undrar hur någon kan bli så klok och bara vara trettio. Jag måste tillägga att han var klok och rolig samtidigt. Jag ångrar inte att jag gick dit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0