för trött för att dölja

Hej. Förlåt för att jag försvinner och är ojämn. Jaja.


  • Solen skiner så ofta att man inte riktigt tror på det. Det kanske gör att den förlorar halleluja-effekten lite också. Man kan ju inte få en kick av solen varje dag. Tror jag i alla fall. Fast det kanske man kan.
  • Jag hatar att jag blöder näsblod hela tiden. Och jag har ingen aning om varför.
  • Det är mindre än två veckor kvar till prao. En vecka tills jag åker till alperna. Mindre än tre veckor till Håkan i Lund. En vecka till april. Mindre än en månad kvar till träningslägret i Barcelona. Jag har så mycket att se fram emot.
  • Natten mellan lördag och söndag blir det sommartid! Då kommer det vara ljust till åtta nästan.
  • Idag satt vi i bofen och hela 2 steg från paradise spelades två gånger. Och vi tillverkade en byrå och en dusch och en säng i miniatyr.
  • Jag måste hålla ett tal på engelska. Undrar vilket ämne jag ska välja.
  • Jag är hungrig.
  • På lördag ska jag och Frida hem till Didd och äta god mat och sitta på Didds rum under Earth hour och snacka skit hela kvällen.
  • Imorgon ska jag hålla houseuppvärmning på gympan. Jag är jättenervös.
  • Jag tycker om långklänning.
  • Måste plugga till SO-redovisning.

  • Just det. Längtar till sommaren också.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0