Ganska så snart.





April förra året. På fredag är det den månaden igen. Tänk. Att det redan är så fruktansvärt nära. Inom den närmsta tiden kommer man kunna lämna bomberjackan hemma och ta vårjackan istället. Höra vattnet klucka under bryggan igen och äta glass utomhus på rasten och säga att vi sitter ute och pluggar istället. Kunna strunta i allt för solen skiner ju och den värmer faktiskt. Lyssna på The Kooks (av någon anledning min bästa vår/sommar-peppmusik) och sen kanske till och med sitta ute på balkongen och äta frukost. När jag kommer hem på måndag ska det vara så där. Så det så. (Jag ska till alperna med min kära far i helgen. Känns så konstigt att åka till minusgraderna nu. Men det blir väl så mycket bättre när jag kommer hem igen. Att det är så stor skillnad temperaturmässigt menar jag.)

Nu råpeppar jag inför Säkert ikväll! Vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Siri

är du säker på det? heheheheh

2011-03-28 @ 20:32:40
Postat av: HÅKAN <3

Åhhhh vilka sommarkänslor man får av att läsa det här. Diggar din blogg förresten. :)

2011-03-28 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0