som ett höstlov i vårens första flod

Det har blivit mycket kläder här nu på senare tid märker jag. Men det är väl fint? Nu är jag även Mac-användare så lite mer PhotoBooth-outfits blir det nog allt. Just det, kjolen har jag lånat av Jonna men den är från Twist & Tango tror jag. Och en gammal tröja från Ginatricot. Avgudade den i sexan. Nu får den agera biroll till kjolen istället och det funkar väl också? Förresten, där på frysen bakom kan man skymta mig och mina systrar, jag är fem och Lovi borde väl vara åtta då. Jonnas är nyare så hon är väl 28 eller nåt där. Äsch, det syns ändå inte så bra.
(jag har skapat en spellista i min iPod med alla låtar från i söndags och typ dör när jag lyssnar på det)

Nu ska jag vänta på att pappa kommer hem med semlor och titta ut på solskenet litegranna! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0