väderskiftning.

Igår morse efter en välbehövlig sovmorgon vaknade jag klockan nio och solen sken rakt in genom fönstret. Jag bestämde att nä, nu är det dags för Converse-premiär. Sagt och gjort. Jag bestämde att Lovis röda låga passade fint för tillfället. Sen åkte jag och klättrade med skolan. Det var en så kallade friluftsdag. När jag kom ut från klättringscentret hade solen gått och lagt sig bakom molnen och när jag klev av pendeltåget hade det börjat falla snöblandat regn och jag tänkte att fan, våren lurades bara. Så med blöta Converse och frusna tår tog jag mig till Café String där Fridis praoar. Hon kirrade gratis te! Passade ju bra med frusna tår och allt.
Enorma tekoppar. Sen gick jag till housen och dansade loss. Det var den dagen. Hejdå.
(nu är det helg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0