Under omslagspappret

Här är de bästa av julklapparna från mammas sida!




En jättejättefin blommig klänning från Monki


Och de här byxorna som jag nästan köpte själv för jag visste inte om jag skulle få dem eller inte och som är så fina att jag typ dör. Och ganska mycket mörkare i verkligheten.


Och den här parfymen som luktar något alldeles sjukt gott.


Den sista delen i Robyns Body talk-trilogi! Nu har jag alla.


Och en Vänner-säsong såklart. Femman.

Sen var det lite andra saker också, som löpartights, 500 riksdaler, underställ, halsduk och benvärmare men de orkade jag inte fota! Då har jag fått alla julklappar för i år och jag är nöjdnöjdnöjd.



Kommentarer
Postat av: F-f-f-f-f-f-f-f-rida

ska jag bo i ett rosa rum?

2010-12-29 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0