Goddagens goddagens



Siri och jag hade kul när vi gick hem från skolan idag. Det finns även en trevlig film men den är alldeles för flummig för att visas här... Idag stannade jag och Siri kvar i skolan ett tag och ritade, nej förresten TECKNADE på våra coola perspektiv-bilder. Det är extremt skönt att ha bildvecka, man bara sitter och drar lite streck hela dagen :) Nu måste jag snart åka hem till pappa för att hämta saker och det är jobbigt tycker jag. Just det. Ikväll är det storslalom med Anja Pärson och Maria Pietelä Holmner och det tycker jag att ni borde kolla på. Fast det är ju bara jag som är en sån sportnörd... Nu ska jag ut i vintervädret igen ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Iris - bloggen ni inte klarar er utan

O-M-G (hahah) VAD SNYGG JAG ÄR!!!

2010-02-24 @ 19:30:29
URL: http://iriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0