Nu kan du få mig så lätt

Avslutningen på Håkans konsert var låten 'Nu kan du få mig så lätt' i ny tappning. Underbart. Jag började gråta.

Vintermörkret börjar så smått dra sig tillbaka, har ni märkt det? Det blir liiiiite ljusare varje dag och med Håkan Hellström i öronen går det snabbt tills det vår! Längtar efter chinos och converse. På tal om det måste jag köpa nya chinos till våren. Jag växte ur mina förra, plus att de blev typ helt utslitna för de var så sjukt snygga och sköna. Jag ska försöka hitta nåt liknande till denna vår. Jag kommer på sommartankar, tänk vad härligt att inte behöva bylsa på sig 500 lager varje gång man ska sticka näsan utanför dörren. Men vintern har också sina fördelar ska ni veta. Till exempel är den grymmaste högtiden på vintern. "Julen" tänker ni nu. Jag menar fettistisdagen x) Jag åt en semla till frukost idag. Hemgjord. Gillagillagilla. Höhö. Nu tänkte jag bjuda på ett skämt som jag kom på häromdagen.

 

Vårt fotbollslag tränar knäna för att inte skada oss. Vi är knäsvaga! HAHAHAHA!!!! Jag har så sämst humor.

 

Imorgon ska jag till tandläkaren så jag får värsta sovmorgonen! Yäy. Vi hörs mina vänner

PS. Jag har bytt header. Visst är den snygg! :-)


Kommentarer
Postat av: elina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH! Grymt kul!

2010-02-02 @ 18:28:25
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Majsen

HahHaha DISSARE :') <3

2010-02-02 @ 20:53:37
URL: http://realmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0