Och så kom vintern tillbaka

Herregud vad det snöar! Igår och i söndags hade jag lite hopp om vår men sen försvann solen och snöovädret kom tillbaka. Men vi överlever väl. Idag var jag hos tandläkaren innan skolan och de gjorde värsta konstiga grejen på mig med en röntgenkamera som snurrade runt... Skumt. Så jag kom till skolan ungefär 11 :-)

Just det! Jag kanske kanske kanske ska åka till Idre med mina kusiner, min morbror och moster, min mormor och morfar och Calle i slutet av vecka! Det skulle verkligen vara kul om det blev av för jag träffar mina kusiner väldigt sällan. Och jag behöver bara vara ledig en dag i skolan. Nu ska jag dricka upp min varma choklad och sen ta och titta lite på Vänner. Det blir en slö eftermiddag och kväll. Gillagillagilla.


Världens grymmaste serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0