Träbollen

Imorgon/på söndag kommer jag att spela en turnering ute på Ekerö med mitt lag som heter Träbollen. Ovanlighet 1: Den spelas i en ishockeyhall = askallt. Det enda de har gjort är att lägga på en matta på isen så att man kan spela fotboll där. Ovanlighet 2: Den spelas mitt i natten. Och då menar jag verkligen mitt i natten. Första matchen börjar klockan 1 och den sista slutar  klockan 05.00! Jag kommer seriöst inte kunna hålla mig vaken. Men min plan är att ta med mig typ tre flaskor cocacola, massa dextrosol och godis. Och saker som håller mig varm, typ lite te och eventuellt en macka. Då kanske jag överlever. KANSKE. Oh my god klockan är 18:18! Okej jag börjar känna mig lite över entusiastisk här, lika bra att gå och duscha och sen trycka i mig en massa mat (stor fet köttbit, potatis och sen hallonglass) Vi hörs. =)

PS. Inga bilder pga fel dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0