-

Sitter och diggar Daniel Gilberts nya skiva. Den är sjukt bra! (Inte i närheten av Håkan dårå, men...) Har även så smått börjat fatta att Kent är bra. Speciellt deras låt 'Ensamheten' från nya albumet 'Röd'. För övrigt kan jag berätta att anledningen till att det inte kommer några bilder från min nya kamera är att jag glömde sladden hos mamma :(.

AH det är så sjukt skönt att ha jullov! Att inte ha några planer, bara ta det lugnt och sova så länge man vill (även om jag är fett dålig på att sova länge på morgarna, 11 är mitt rekord nånsin och det var nyårsdagen förra året...) Nu på eftermiddagen har jag bara kollat på Gossip Girl och det är underbart att inte behöva tänka på skolan överhuvudtaget! TJOHO. May the christmas holidays go on forever. Amen.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Har hemska minnen med Kent från min barndom...! Usch, DOM SUUUGER ! ;( <33

2010-01-02 @ 17:03:58
URL: http://jjwl.blogg.se/
Postat av: Siri

INGENTING är oxå jättebra! Sök på spotify :D

2010-01-05 @ 15:06:39
URL: http://iriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0