Fökylning spring iväg

Usch. Orkar inte vara förkyld längre. TRÅKIGT. Funderar om jag överhuvudtaget ska träna ikväll, vi har ju matcher i helgen. Men jag åker nog dit i alla fall, ska försöka ta det lugnt. Det brukar dock inte gå så jättebra när jag ska försöka ta det lugnt, jag brukar bli alldeles tävlingsinriktad och inte klara av att komma efter eller bli ifrånsprungen! Psykiska problem, jag vet. Idag var det skridskor i skolan. Jag tycker faktiskt att det är kul att åka skridskor, kanske p.g.a. mina föräldrar som typ har uppfostrat mig med långfärdsskridskoåkning <-- (långt ord). I alla fall så såg Jacque väldigt rolig ut när hon ramlade... Höhö. Förlåt för mobbet. Den senaste timmen har jag varit duktig och läst kurshäftet. Sjukt tråkigt ämne. Snart är det Scrubs på 6:an. Det ska jag definivt kolla på för det är grymt.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Fuck you Maja ! ;P

2010-01-19 @ 22:49:57
URL: http://jjwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0