Hanviken - Brommapojkarna

Idag var det dags för fotboll igen. Vi mötte Hanviken IF som leder serien och är ett mycket bra lag som vi fick stryk av i förra mötet. Men idag klarade vi oavgjort, 0-0. Jag är mycket nöjdare än efter gårdagens match som var seg. Nu kan vi fortfarande vinna Snöbollen, men då måste Hanviken tappa poäng och vi måste vinna vår sista match.


Igår sov jag hos Linn och vi kollade på den grymma filmen Kenny Starfighter. GRYM film gott folk. Ni som inte har sett den måste se den. Utom ni som har dålig humor. Ingenting för er. Hahahahahahaha. Ursäkta mig men jag är JÄTTETRÖTT. Två matcher på två dagar förstår ni, det tar på krafterna. Imorgon blir det skridskoåkning i skolan igen och jag ska fortsätta med mina coola täckbyxor. Täckbyxor äger. Resten av dagen/kvällen ska jag bara ta det lugnt och kanske plugga lite inför SO-läxförhöret imorgon. Vi höres


Kenny Starfighter. En cool snubbe.

PS. Linn låg och sov när jag kom hem till henne igår. Ibland är den människan väldigt social!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0