Stockholm marathon är en fest

En härlig dag har det varit. Solen sken för det mesta, vi åkte fram och tillbaka på tunnelbanan, fikade god cheesecake på Café 60, såg Saras mamma vara grym på marathon, jag köpte ett par fina gula shorts på ginatricot (!) och ett linne på Monki-rean. Fast vi glömde att äta lunch. Så jag var typ svimfärdig på vägen hem... Och mina skor (okej Lovis skor...) gjorde så att jag fick mördarskavsår. Men annars var det toppen, sån sjukt skön stämning på stan där marathonlöparna springer. Träffade faktiskt Maja också vid Norr mälarstrand, hon hade överenergi som vanligt och tyckte att marathon var värsta kicken. TÖNT. Nej, du jag bara skojsade. Du är ingen tönt, du är min lilla sockertopp! :) Nu ska jag och mama åka ut till Didd på landet och äta middag med familjen Åström (alltså Diddis familj...) Ajöken på er.

Kommentarer
Postat av: Hänni'

hohohoho, ginatricot och du känns lika rätt som monki och jag ;) :) <3

2010-06-06 @ 14:07:38
URL: http://yourfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0