19.22

Några timmars barnvaktande, 200 till i plånboken, halvvägs genom en uppgift om källkritik känns inte den här till en början usla dagen helt bortkastad. Imorgon är det första jag gör i skolan att leta upp en mattelärare och fatta den där jäkla uppgiften! Och jag ska typ hålla tummarna medan jag sover för att det inte regnar. Hur det än blir får jag sparka boll på kvällen. Och det är alltid bra. Jag har även bestämt mig för att tycka att jag blev ganska bra på mitt porträttfoto och eventuellt beställa hem ett svartvitt snyggt porträtt på mig. Det blir bra. Nu: Den här spellistan: Majas coola spellista och källkritik. Peace out

PS. Bara lite mindre än tre dygn kvar med det här överdrivet långa håret! SKÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0