Lykke Li, Popaganda

(bilder från Lykke Lis hemsida)


Dansadansadansa och svetten rinner, skosnöret går upp men vem fan bryr sig, det är nya bekantskaper och det är nya kroppar som pressas mot varandra i ett publikhav som agerar som en enda organism och det finns ingenting annat än nu och trötta fötter existerar inte och vi flyger runt, ingen har kontroll för alla vill tappa den, vi är här för att förlora greppet om tider och platser och andra känslor än eufori GÅR inte att känna och det här är precis vad jag vill och precis vad jag behövde och YOUTH KNOWS NO PAIN


Kommentarer
Postat av: Timbe

Gud, jag önskar jag var där.

2011-09-07 @ 22:13:25
URL: http://vajerbejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0