Fotografier och mera solsken

  

Tjohej! Idag tränade jag med pappa på förmiddagen och sedan mötte jag upp mamma och Lovi. Vi tog oss till fotografiska och tittade på fantastiska bilder av Sarah Moon (ovan). Så drömska och vackra. Uppför alla trappor tog vi oss till slut men högst upp i cafét var det djävulskt mycket folk, så vi bestämde oss för att gå till Hermans uppe på Söders höjder istället. Jag åt pannkakor och var nöjd och mätt. Nu ska jag sysselsätta mig med att äta upp min bakelse som vi köpte på Petite France igår när vi promerade på Norr Mälarstrand, dricka te och försöka få ihop all packning. Imorgon åker hela min årskurs på lägerskola i Falun en vecka nämligen! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0