Nöjd?

Rubrik = Veronica Maggio-låt, en gammal en. 

Det har snöat så fantastiskt mycket så det är omöjligt att ta sig till skolan. Jag sitter hemma och funderar på om jag ska äta mer frukost, skriva klart min NO-artikel, sitta kvar framför datorn och inte göra ett nånting alls eller gå och se på fransk film som heter Paris, je t'aime. Jag kanske hinner alltihop. För jag hänger hemma idag och väntar på att min syster som är ledig ska vakna och laga pannkakor till mig kanske. Och så ska jag gå till Konsum och se om de vill ta emot mig som prao. Jag fick helg för tidigt. Och det är ju fantastiskt skönt tycker jag. 

Det här är från Paris, je t'aime. Verkar förträffligt fint tycker jag.


(Igår började Håkans turné)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att hon freja på frejasblogg.se är vän med rebecca, angelicas syster? :P

2011-02-11 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0