Göta Segelsällskap

Idag var jag på varvet. Det var varvsstädning och jag hade skickats dit av min kära far mot en slant. Göta Segelsällskap är det mysigaste stället på jorden ibland. Ingen jobbar egentligen hårt, man går runt och bär lite saker och alla gubbar går och mumlar för sig själva och man vet inte riktigt om man ska svara eller inte. Jag pratade med mina farbröder om gymnasieval och sommarplaner och gick därifrån klockan halv åtta med vår i hjärtat och tänkte mindre än förut på en grej som jag var riktigt förbannad på tidigare idag. Men det mesta är okej för klockan åtta åkte jag fyran över Västerbron och vid Rålambshov och där satt alla människor som inte kunde få nog av solen och hade det enormt trevligt såg det ut som. Jag ville bara gå och av bussen och vara med. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0