It's just another part of me that breaks down



Fundersam klockan halv två.

  • Jag saknar Frida megamycket.
  • Att åka hemgjord wakeboard är kul, jobbigt och lite läskigt.
  • Att sträckläsa 200 sidor i Harry Potter är trevligt.
  • Svampmackor är bland det godaste på denna jord.
  • Jag sträcker ut sommarovet så mycket jag bara kan genom att de sista skälvande veckorna åka iväg igen. Jag älskar att vara iväg på sommaren, och blir bara uttråkad av att vara hemma.
  • Jag har ingen kondition kvar, så för att vara snäll mot mig själv med tanke på den förestående höstsäsongen, ska jag försöka springa några gånger här nere i Småland.
  • Ikväll kommer kusinerna. De härligaste.
  • Jag befinner mig på den mysigaste och mest lantligaste plats jag någonsin varit på tror jag.
  • Jag är bara ännu en kärlekstörstande tonåring med längtan efter något mer.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det förklarar det ena och det andra!



MAJA KOM HEM NU FÖR JAG SAKNAR DIG MER ÄN VAD DU SAKNAR MIG.

2010-08-13 @ 14:26:59
URL: http://workingclassking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0