I guess life came in the way

här är en låt som är fantastiskt bra och har dessutom en fin text som kan vara värd att söka upp och läsa medan man lyssnar på låten för då hör man ju plösligt precis vad som sjungs

Annandagen började lite segt men så småningom tog jag och pappa oss in till stan och mellandagsrean. Fast det var så mycket kaos så jag orkade inte ens prova något för det var så himla mycket folk överallt. Så vi satte oss på det här fiket, Publik i Pubhuset.

 


de har konst på väggarna. kultur.


sen kom de här två. jag fick smaka morotskaka. Lovi och Ester.

Just det, mitt när vi satt där såg jag några som jag kände igen utanför på Drottninggatan och det var alla kompisar nästan från Spånga! De hade attackerat mellandagsrean och det blev lite stressigt men puss på er allihopa. Sen letade vi upp Jonna och Calle och fikade igen och nu blir tv:n min bästa vän för jag är så fantastiskt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0