Siri fyller 14 idag!

Idag fyller min fina kompis Siri 14 år! Hon är en trevlig prick, hon. Så igår var vi hemma hos henne allihopa för att fira. Tio stycken var vi. Med tacos, dålig musik, fint sällskap, god kladdkaka, flumm, en bra film, för mycket socker och chips hade vi det kuligt värre. Det är motsatsen till vad jag kommer ha det idag, jag ska nämligen snart fortsätta med att sälja tulpaner samtidigt som jag misstänker att jag har fått feber. Sedan ska jag packa till Trysil dit jag åker imorgon för er som inte visste det... Jag mår verkligen inte bra idag. Näsan är täppt och det känns som om det är deg i hela huvudet och så blev jag superduperandfådd bara av att gå i lite trappor upp till vår lägenhet... INTE KUL. Men nu ska vi säga grattis till Siri: GRATTIS SIRI!




Filmen vi såg igår. Den var bra, men lite... oväntad.

PS. Igår fylllde Emma 14, så jag passar på att säga grattis till henne också: GRATTIS.

Kommentarer
Postat av: Elina

500 days of summer är helt jäkla otroligt bra! DEN ÄR BÄÄÄÄST. OCH BÄST MUSIK OCH BÄSTA SKÅDESPELARE OCH ALLTING. JAG ÄLLLLLLLSSSKKKAR DEN! <3

2010-02-27 @ 13:23:37
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0