Avatar

Idag har jag varit och sett Avatar med Jonna, Calle, Bi, Lovi och pappa. Den var väldigt bra faktiskt, över förväntan. Mycket snyggt gjord, och häftigt filmad. Rekommenderas definitivt. 3-D glasögonen var fett fula förresten, fast jag trodde de skulle vara gjorda av typ kartong, men de såg ut som riktiga glasögon. Fast fulare.

Nyss fick jag reda på den bästa nyheten på länge: FOTBOLLSTORKAN ÄR ÖVER IMORGON! YESYESYES! Imorgon klockan 10 är det fotbollsskorna på igen, FASEN vad jag har längtat! Jag pratade med Emmy och helt plötsligt sa hon att det är träning imorgon. Då började jag skrika och hoppa omkring, jag tror att hon tyckte att jag var liiite konstig... Vilket jag är. Nåväl imorgon efter de två grymmaste timmarna på länge (fotbollsträningen) så ska jag nog träffa Maja i stan efter hennes teater. Och sen är jullovet slut. ÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0