En liten loppis till förmån för fotbollsspelande flickor

Jag var tvungen att gå upp klockan kvart i åtta idag efter ganska lite sömn pga nästäppa :( Igår kväll hade Lovi en sorts födelsedagsmiddag med sina kompisar. Jag fick vara med :-P Vi körde asroliga charader typ hela kvällen! Lovis kompisar är galna, men coola ;) Idag har jag alltså varit på loppis med laget. Vi sålde fett mycket grejer. Nu har vi ganska mycket pengar till vår Italienresa! TJOHO. Ikväll kommer förhoppningsvis Didd hit och då vill jag kolla på den grymma filmen Kenny Starfighter! Tyvärr inga bilder för jag har inte rätt dator... Vi hörs AJÖ

PS. Vill bara säga att ni borde kolla på Förkväll på tisdag för då kommer Frida i mitt lag vara med :)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA, Maja! LOL på dig

2010-01-16 @ 17:41:02
URL: http://fridaagrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0