En skridskotur i januari

Idag har jag hunnit med mycket redan, klockan är bara tre och jag har varit uppe i 9 timmar! Jag hade nämligen utveklingssamtal imorse, bajstidigt. Sedan har jag åkt skridskor med Papa och Jonnas pojkvän Calle. Det var skitfint väder, soligt och kallt. Jättefin is med bara lite snö på, en väldigt lyckad och lagom lång tur. Jag hoppas fortfarande på fotbollsträning ikväll, men hoppet sjunker i takt med temperaturen... Ikväll ska jag i alla fall hem till mamma på ett eller annat sätt och förhoppningsvis hinna ladda upp bilder! Tjoho. Vi hörs, AJÖKEN

Kommentarer
Postat av: Elsa - Fotoblogg

sv: bajs då... :'(

2010-01-07 @ 15:47:24
URL: http://lucki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0