Vardag all over again

Japp så var vardagen här igen. Känns ovanligt normalt för bara två dagar i skolan, men på ett sätt är det skönt att vara tillbaka i vanlig 'vardagslunk'. Herregud vad lite det finns att skriva när man bara går i skolan! Jaja. Jag kan ju säga det här: Sen ska jag kanske ta och baka lite muffins till lagets loppis på lördag. Shoohoo. Muffins är göttigt. Ni kanske undrar vad jag åt till mellis också? Mackor var det. Det ni. Ikväll blir det träning i Kista (Kista på tisda HÖHÖHÖ!!!). Okej jag ska inte babbla mer nu. Ni får två snygga bilder istället. AJÖ


Anki och lite av Tess igår i skolan


Hanna igår på vår lilla 'promenad'... Vi gick runt skolan. Hrm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0