Jag är så smidig

Att lyckas halka och ramla två gånger på samma dag är inte smidigt. Men jag är ju inte smidig så det här var ju inte någon stor överraskning... Dessutom lyckades jag den andra gången jag ramlade göra hål på tightsen. Great. Det blir sjukt halt ute nu eftersom det är plusgrader på dagen och minusgrader på natten och det gör att det blir extremt isigt. Och jag råder alla att se upp med vart man går för att inte råka ut för samma sak som jag. Hömhöm. Men nu är det i alla ljust ute nästan till klockan sex och det är ju najs! Snart blir det sommartid också och då blir det ljust ännu längre. Sedan kan jag även tala om att jag har sett den första glimten av filmen Eclipse. Det ni. Och jag vet att Twilight är mainstream och inte så djupt direkt, men palla spela svårfångad. Robert Pattinson är snygg. Så det så. Adjö på er

Kommentarer
Postat av: Jasmine

ECLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPSE!!!!!!!!! Puss på dig sötis:*

2010-03-11 @ 15:42:40
URL: http://smultronunges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0