nånstans emellan var jag

vissa dagar funkar inte riktigt. men man försöker. man försöker när man står inkletad i tapetklister och försöker få tidningspappret att fastna på en jävla fågel av hönsnät, man försöker när man står ute i det blöta gräset utan skor för skolan har bestämt att vi ska ha brandövning, man försöker när man sitter och lyssnar på en gubbe i en bandspelare som pratar franska och man har svårt att förstå, man försöker när man återigen inte vill gå ut för det är alldeles för kallt där. Jag försöker hela tiden och jag viker inte ner mig. Det här är min "bli glad"-låt: Daniel Adams-Ray – Dum av dig. Nu ska jag lira gitarr och inte vika ner mig. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0