dagboksutdrag.

14/8-11
"(Men återigen man får aldrig hoppas för mycket hoppas man för mycket sköljer besvikelsen alltid över en till slut.)"
16/8-11
"Kan bara tänka så långt som 'oj jag har två lager nagellack på ena handen och bara ett på den andra' och 'helvetes muskelknut i nacken IGEN' och 'jag vill bara SOVA'
Kanske är inte skolan bästa sättet att få det, men jag behöver i alla fall STRUKTUR av något slag för när jag blir den som enväldigt bestämmer över min tid blir det tydligen bara KAOS."
Jag börjar mer och mer tro på den där teorin om biologiskt inbyggd förvirring hos femtonåringar för DET FINNS INGEN ANNAN FÖRKLARING."
18/8-11
"(Känner sommarlovets sista suckar rinna genom mina fingrar)
I köket hemma hos Didd och Frida och Nora är också där och vi sitter på de där köksstolarna i sju timmar i sträck genom natten tio-elva-tolv-ett-två-tre-fyra-fem nästan och pratar om ingenting eller allt, äter kanelbullar, mikrade klockan fyra på morgonen och vi borde gå och lägga oss egentligen fast VARFÖR DÅ det är för i helvete fortfarande sommarlov och jag älskar de där tre så himla mycket och åh vad fint att ha sådana vänner."
18/8-11
"Rusar till Rålis och ser 40 minuter av Black Swan på utomhusbion."

Kommentarer
Postat av: mika

Har läst din blogg ett tag h måste bara säga att åh vad jag känner igen mig i allt du skriver. Nästan sådär att det gör lite ont

2011-08-19 @ 18:04:20
URL: http://himmelskt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0