mest för att jag själv inte har lika mycket att säga.




hela idén med det här inlägget är att tipsa om någon som verkligen kan skriva och sätta ord på allt som behöver sättas ord på. jag är oerhört imponerad av henne och hur hon utan att flumma iväg förklarar precis hur diffust och konstigt allt känns. jag har precis hittat hennes plats i cyberspace och ser så himla mycket fram emot att följa henne och läsa mer av hennes mitt-i-prick-texter. Här hittar ni henne: http://ohhboy.blogg.se/. Det är stunder som jag hittar sådant här som jag älskar internet av hela mitt hjärta. Ah, en blogg som faktiskt berör och rör om och förklarar och en blogg att försvinna i. Läsläsläsläs.

(bilderna är såklart från ohhboy också, himla duktig på att fotografera med)

När jag ändå håller på och tipsar och så kan jag tillägga att Bon Ivers ganska nya skiva passar perfekt till läsningen. Nu ska jag drunkna vidare i de där sjuhelvetes bra texterna. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0