födelsedagsmiddag.

Igår var det alltså min födelsedag. På kvällen samlade jag stora delar av min knäppa familj och så Frida på en italiensk restaurang på Söder.

Hej.

Bästa storasystern var där såklart.


Och jag var ganska glad för det vankades presenter!

Öppna... Ni får se mer av alla presenter en annan gång!

Fridis.

De icke minderåriga drack champagne och allt.

Och Bi hade knyckt syréner någonstans ifrån.

Och så var min ascoola farmor där!

<3

Och Anna-Lena!


Så blev det dags för mat! (Det var förrätt också, men det hann jag inte fota.) Jag åt i alla fall någon pasta med kyckling. Gott.



Jag och pappa <3



Calle.

Och så fina mamma såklart.

<3

Hihi, Anna-Lenas finger.

Det blev efterrättsdags! Jag fick tomtebloss.

Och åt upp min chokladtårtsbit på två sekunder ungefär.

<3


Bi var där också, såklart.

Och pappa.

Sedan tog födelsedagen slut helt plötsligt. (Alla bilder är tagna med mitt nya objektiv; 50 mm med 1.8 bländare. Så jäkla bra.)

Imorgon åker jag söderut till landstället utanför Halmstad, vi får se om vi hörs därifrån! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0