Man kan ju drömma

(weheartit)



Om två dagar fyller jag år. Jag önskar mig:

En blixt till kameran.
Ett bättre 18-55 objektiv.
Ett 50 mm objektiv.
Ett presentkort på American Apparel.
En cykel. Helst en gammal ful med tre växlar i någon konstig färg som kostade 400 på blocket.
Ett capo så att jag kan behålla ett MVG i musik till hösten.
En fin bikini, med hög midja så att man tror att jag egentligen hör hemma på 50-talet eller nåt.
Träklackar.
Något fint från Monki eller Weekday, ett trevligt sommarlinne till exempel.
Skivan Helplessness blues med Fleet Foxes.
Världens finaste kjol som finns på American Apparel.
Och så Photoshop.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehehhehehehehehhehe ehiehieheihihiehiehiehie FNISS heehehhe ihihih

2011-05-28 @ 14:40:31
Postat av: bernard

det här kanske du har tänkt på, kommit fram till att det är olagligt och att du inte vill vara en brottsling, och att du vill ha ett bra photoshop.

eller så har du inte gjort det, och då upplyser jag dig om det nu: du kan ladda ned photoshop, jeete enkelt! och det funkar precis lika bra som när man köper. nu vet du det.



(och tack för en fin uppmuntran :DDD)

2011-05-28 @ 16:13:23
URL: http://klaralova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0