!

Jag känner mig väldigt bortskämd. Varje år säger jag till mamma att jag inte behöver massa julklappar. Och varje år får jag det i alla fall. Men man ska ju inte klaga över det. Istället kan jag säga till er vad jag fick i julklapp. Det bästa var som sagt i förra inläggget en kamera. Den verkar bra. Jag vet inte så mycket om kameror och foto, men jag hoppas att jag kommer lära mig mer om det. Så nu kan ni även vänta er lite mer bilder här i bloggelibloggen. Sedan fick jag också en annan grym grej från min kära storasyster: Håkan Hellström-live på Peace&Love! (DVD). Även lite kontanter och en trisslott med vinst på 50 kr är nu i min ägo. NAJS. Sedan tillkom lite små trevliga grejer som Vänner - säsong 3, en bok, en sammetskläning frå Monki som jag har tittat på jättelänge samt ett par mysiga vantar. Julafton blev helt enkelt en lyckad tillställning och jag fick min släkt att ta det lugnt med klappöppningen och inte slita upp paketen utan att titta efter vad det är. Och det bästa är att jag har julklapparna från pappas sida kvar! En av de bra sakerna med att ha skilda föräldrar kan jag tala om för er som inte har det. Nej nu ska jag kanske ta och knäppa lite bilder med min snygga blå kamera och sen kommer mina bonuskusiner hit. I eftermiddag ska jag kolla på grymmaste filmen Sällskapsresan 2 - snowroller! Yeah den äger. Ha en trevlig juldag små varelser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0