Första dagen av frihet

Hej hopp. Pepparkaksdeg är typ det godaste som nånsin uppfunnits! Vi gjorde egen igår och den är beroendeframkallande!!! Nu ska vi strax baka ut den och sen ska jag vara hos Jessica kl 6. Hehe... Det kommer jag ju lätt hinna... Kom precis hem från stadsteatern, har sett Bröderna Lejonhjärta med farmor och kusiner. Den var faktiskt ganska bra. Imorgon bär det av till Ramkvilla, Småland och träffa kusinerna från västkusten. Det ska bli supermysigt. Men man kan få lite spunk av att vara där för länge för det är typ mitt i skogen. Höhö. Men tur att det fínns snö nu så kan man leka! Jag gillar att leka. Men nu är det bråttom att baka ut pepparkakorna annars kommer jag inte hinna umgås med mina kära vänner. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0