I wash my mouth with soap before I go

Hej hopp. Rubriken är en fett grym låt av Timo Räisanen, sök på den gott folk! Sitter och kollar på Vänner med Linn. Hon hälsar till er. Vänner är sjukt grymt. Bästa programmet nånsin, typ. Dagen i skolan var kort och helt okej. Fick kolla på film och sen städa lite grann för att sedan sluta kl ett! Yay. Imorgon är det jullov! IMORGON!!! I can't believe it! (Ojoj måste sluta med den där töntiga wannabe-engelskan...) Anyway, ikväll är det träning i snön. Höhö. Vi kommer frysa ihjäl och jag har ingen aning om vi ska springa eller spela snöfotboll. Det kommer i alla fall bli sista träningen innan jul. HOHOHO säger tomten då. Tomten äger.

Imorgon efter avslutningen ska hela gänget med flickor från skolan åka till ett badhus i Bro som tydligen ska vara bra. Det kommer bli naaaajs. Adjö på er.

Kommentarer
Postat av: Iris - bloggen ni inte klarar er utan

Okej flicka lilla jag har läst igenom eder blogg eller vad dagens ungdom kallar detta för i denna tid!

Höhöhhö... Jag har tråkigt^^

Ohh visste du att Johnny Depp och Snape ska vara med i en ny film :D :D :P

2009-12-17 @ 20:11:15
URL: http://iriss.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Hälsa tillbax ! :D Jag hänkar till toalett imorn iallafall ! DET KOMMER ÄGA ! :D :D :D <3<3<3

2009-12-17 @ 21:09:11
URL: http://jjwl.blogg.se/
Postat av: miranda

hehe,timo räisänen rules :)

2009-12-22 @ 20:18:16
URL: http://mirandawilsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0