Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Hejsan hoppsan. Rubriken är typ världens grymmaste låt. Kan ni gissa vem som har gjort den? Håkan såklart. Han är min Gud. Jag ska starta en religion som heter Håkanism. Den kommer vara bästa religionen i världen. Nåväl, nog om det. Eller...? Haha jo nog om det. På riktigt. Om en liten stund ska jag springa iväg och möta Emmy och sen ska vi gå till träningen. Jag har inte spelat fotboll på en vecka! Ojojoj spunkanfall. Men jag får inte göra nåt som är jobbigt för då kanske förkylningen ändrar sig och ba hoppar tillbaka på mig och då missar jag matchen på lördag. Btw fick jag veta igår att min syrra som bor i Malmö har fått ett nytt jobb. Där. Det är supertrevligt för hon tyckte att hennes gamla var långt bort och inte så kul men det suger också för det betyder att hon planerar att stanna i skåneland ett tag till. Snyft på det. Förresten, nämnde jag att Håkan Hellström är bäst? Haha. Ni kommer tröttna på den här bloggen för att jag skriver så mycket om honom. Men deal with it. Ni klarar det.  Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0