JULLOVET har kommit gott folk

ÄNTLIGEN! Den senaste veckan i skolan har jag verkligen inte gjort nånting. Över huvudtaget. Snacka om bortkastad tid... Har mest gått runt och stört närmaste objekt och varit irriterande. Men nu är det som sagt över. Och tre veckors frihet ligger framför oss. Idag har vi (Hanna J, Jacque, Maja J, Linn och Stange) varit och badat på ett badhus i Bro. Bro är typ änden av världen. Feeett långt borta. Med det var kuligt ändå. Sedan åkte jag till stan för att möta mamma och det tog typ femhundra år för att SL inte fattar att det faktiskt kommer snö varje år! Dampanfall på SL. Nu ska jag äta (vrålhungrig, inte ätit på åtta timmar!!!) och sen kolla på Love actually som är typ tidernas bästa film. Speciellt vid jul såklart. Ni som inte har sett den MÅSTE göra det!

I stan blev det lite shopping, fick med mig en lila urtvättad t-shirtklännig, ett vanligt svart linne och ett par svarta strumpbyxor. Det var mycket trevligt alltihop. Ha nu en underbar start på jullovet!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0