Långtråkig bilresa...

Hej hopp. Sitter i bilen på väg till mormor och morfar i småland. Det är typ bajsigt väglag så vi åker jättelångsamt. Men det ska bli jättemysigt att komma dit. Känns inte riktigt som att jullovet har börjat förrän man är där. Idag har jag träffat storasystern från malmö och börjat gråta för att jag vet att jag kommer sakna henne så mycket. Hatat att hon bor där. Verkar inte som att hon har några planer på att flytta hem heller. FAN. Nåväl, nu ska jag sluta gnälla. Det är som det är. IDAG FICK JAG EN HÅKAN-PLANSCH AV JONNA! Den är så sjukt vacker. Den ska få en hedersplats i mitt rum. Just det skulle säga att det nog blir lite sisådär med uppdateringen den kommande veckan. Inte så gott om datorer där mitt i skogen, höhö. Ha en trevlig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0