Snölandet

Hejsan svejsan! Gud vad det är mysigt att det äntligen har blivit vinter! Jag älskar snö och kyla. Hoppas man kan åka skridskor hos mormor och morfar i jul... Det skulle vara toppen. Nåväl, åter till verkligheten. Dagen har varit okej, eftersom jag är färdig med min terminsplan så behöver jag inte jobba nåt och går mest omkring och stör de andra... Höhö. Idag hade Emma med sig sin nya systemkamera! Det var trevligt värre det. Hon (och alla andra för den delen som provade kameran) tog typ 300 bilder under dagen. Naaajs. Men tyvärr är dagens fotbollsträning inställd eftersom det kom så himla mycket snö. Tränarna uppmanar oss att sticka ut och jogga istället. Hrm. Det kommer jag säkert göra... (host). Ikväll ska jag försöka övertala pappa att baka lussebullar. MUMS.

PS. Maja och Jessica ska fixa ny design och header (är det så det heter...?) till mig idag! Så bli inte förvånade om det kommer värsta muppinlägget lite senare... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0