Täppt-het suger

Tjo bröshes. Jag är fortfarande förkyld. Det suger. Men jag tänker träna ikväll ändå för annars får jag spunk! Just det. Så nu är jag hemma hos pappa och ska byta om till fotbollskläder för att mamma inte har kört över mina saker ännu. Och det är bytesdag så jag är typ på ena stället och mina saker på det andra. Okej jag vet, ni bryr er fett mycket om det. Anyway så ska jag till Nyköping på söndag. Typ hela släkten på pappas sida ska med. Alla kusiner o sånt. Och då får jag träffa min kusin Jojo som jag inte har träffat på sketalänge! Det blir najsigt värre. Och jag har en sak till att säga. Idag blev jag färdig med min terminsplan=jag behöver inte jobba nåt mer på hela terminen! (I och för sig är det typ tre "riktiga" skoldagar kvar, men ändå...) Jag är bäst. Men det visste ni ju redan :-P. Igår hände en annan trevlig sak. Vi fick våra tjocka tjockisjackor till fotbollen. De är fett mysiga. Men 
lite fula. Skit samma. Ha en trevlig torsdag!

PS. Grattis på namnsdagen Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0