Hollow heart

Timo var så bra. Grym energi och spelglädje och så hans gulliga mellansnack på härlig göteborgska! Man kunde inte låta bli att dansa och sjunga med, även om man inte kunde texten. Och efter konserten kom han ut som en vanlig dödlig och stod vid försäljningen och signerade och pratade med folk. Jag försökte säga något coolt när han signerade min tygväska, typ: "vad grym du är" eller nåt, men allt jag fick ur mig var ett "hej", ett nervöst litet skratt och ett "tack". Ja, du. Idolers inverkan på människan. Den bästa låten tror jag var "Fear no Darkness". Hela lokalen bara brakade loss och alla sjöng med i refrängen. Förbandet måste jag också nämna, "Babian" hette de. Hade hört en låt av dem på p3 och de var riktigt grymma live! Snacka om att kunna värma upp en publik... I alla fall så var det en sjukt bra konsert. Så ni vet.


TIMO! Bild snodd från Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0