I've got Cocaine in my brain

Hello there. Helg är kul. Var dock tvungen att åka till varvet och hjälpa till med båten imorse, hon åker i sjön imorgon. Fast vi blev mutade med frukost på ett café som heter Petite France. Vi målade hela utsidan och mina skor blev helt blåprickiga av bottenfärgen. Sen körde pappa mig direkt från varvet till fotbollsmatch i Täby. Det gick bra,vi vann med 5-1 och jag gjorde mål! Nu peppar jag inför The Last Bounce ikväll! Det kommer bli så SJUKT bra. Sista föreställningen med Bounce, det är riktigt sorgligt. Första gången jag gick på Bounce var 2003, "The Score". Sen dess har jag sett allt de gjort, i alla fall här hemma och de är så stört grymma. Första dansgruppen i Sverige som har lyckats nå ut till en så bred publik! Jag avgudar människorna. YOYOYO-kläder på, ikväll blir det grymt i Globen!


Kommentarer
Postat av: Elina

MAJA, HÅKAN KOMMER TILL GRÖNAN I SEPTEMBER! FATTTAAA LILLA UNGE??? DU SKA FÖLJA MED DÅ. PUNKT SLUT! <3

2010-04-24 @ 19:17:56
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0