Life on Mars

Hallå där i lingonskogen. Idag var jag duktig och pluggade franskaglosor och de satte sig i huvudet till slut :-) Efter skolan var vädret så fint så jag var tvungen att gå in på konsum och köpa en chokladboll och sätta mig på en gunga i lekparken. Det här vädret gör ju att man känner att man måste gå ut, och då blir det ju roligare (enligt mig) om man har nåt mumsigt att äta. Och det mumsiga är ju mycket mumsigare om man käkar nåt onyttigt. Haha så om det skulle vara soligt varje dag i det här landet skulle jag bli tjock till slut. Haha. Ja. Välkommen till min skruvade vardag.

Här skulle det komma en fin vårig bild, men tydligen har jag glömt kamerasladden hos pappa...

Kommentarer
Postat av: Siri :)

Den låten och tvserie äääger :D

2010-04-21 @ 19:03:09
URL: http://siri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0