My life is shit but I am funky

Haha, den där rubriken har ingenting med verkligheten att göra, bara en kul låttitel som jag hittade på Spotify häromdagen. Igår var det överraskningsmiddag för Carro som fyllde år! Hon blev fett förvånad x) Vi hade det trevligt; dansade till muffinslåten, gungade, spelade fotboll i en nerförsbacke och åt god mat. Mycket skratt :-) Idag ska jag planera sommaren på nåt café och ikväll blir det fotbollsmatch igen. Och solen skiner igen!


Jessica, Siri, Hanna J, Linn, Amie, jag


Hejsanjagärstörd


Nån har sagt nåt roligt?


Självaste födelsedagsbarnet och Jacqueline :)

PS. Jag snodde bilderna från Jasmine :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

SV; Det kan bara du svara på;)<3

2010-04-18 @ 10:43:56
URL: http://smultronunges.blogg.se/
Postat av: Maja

HAHA den låten är sketabra :D <3

2010-04-18 @ 13:33:29
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0