THE LAST BOUNCE - mäktigt men sorgligt

THE LAST BOUNCE var sjukt bra. Jag började nästan gråta när hela Bounce satt där på slutet och jag visste att jag aldrig skulle få se dem uppträda igen. Föreställningen var lite som en Greatest Hits-skiva, med inslag från nästan alla deras tidigare föreställningar. Men Caution! var ändå deras bästa föreställning av de fem som jag nu har sett, Sån grym energi!


The Score - 2003



Ojski vilken liten bild. Bounce Live på Nalen 2006


Fin koreografi från Gökboet 2007/2008


Caution! på Orinteatern 2009 - bästa föreställningen!


Och så The Last Bounce 2010. Ett mäktigt men sorgligt avslut på en fantastisk karriär för Bounce! Tack Bounce för att ni väckte dansglädjen i mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den ägde !!!



Asså jag börjde seriöst gråt !<3

2010-04-25 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0