The downside of all this is everything

Imorse vaknade jag med jag vet inte vad i kroppen. Huvudet var tungt som sten, halsen kändes tjock och igentäppt och när jag försökte stå upp snurrade det bara i skallen och jag var tvungen att lägga mig ner på golvet. Jag tvingade mig själv att äta lite frukost och sov sedan i två timmar till. Sen, när jag vaknade var snurrigheten och huvudvärken borta. Sjukt skönt, jag hade väntat mig att ligga helt död hela dagen. Nu är frågan om jag ska åka till skolan eller plugga hemma istället?

Ni vet det finns de där dagarna då man tänker: "Om jag bara var lite sjuk, sådär lagom för att få stanna hemma... Det skulle vara skönt." Jag ska aldrig tänka så igen tror jag. För det suger att vara hemma med tungt, snurrigt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0