Vi visar dem att det är vi



Pop pop pop pop popaganda. Jag har armbandet på mig. Jag är peppad. Jag lyssnar på Familjen. Det kommer bli poppigt.

För övrigt. Jag har anmält mig till dansen. Jag har gått till två bibliotek. KULTUR. Jag har spillt yoghurt (hur fasen ska man komma ihåg hur "yoghurt" stavas? Vet inte ens om det där är rätt...) på min väska på tunnelbanan. Jag har varit lite cool i röda strumbyxor. Jag har faktiskt inte längtat till helgen så jättemycket. Jag har lyssnat på Oskar Linnros program i Musikguiden i p3. Jag har förresten lyssnat lite för mycket på p3. (Min Ipod funkar inte riktigt som den ska så det blir radio i mobilen. Och jag avgudar p3.) JAG SKA SE ROBYN IMORGON! Hon är extermt cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0