Det skulle ju alltid vara vi.

Hej igen. Sen vi sågs har jag suttit barnvakt åt två lite halvjobbiga men söta tjejer, slagit in alla mina julklappar utom en, ätit macarongs, tittat på sagan om de två tornen, ätit fisksoppa som ingen visste vem som hade gjort den, lyssnat på Säkerts (som förresten är typ den bästa textförfattaren i världen efter Håkan) skiva säkert fem gånger (tack elina!), lyssnat lite på belle & sebastian (tack elina), målat mina naglar fina blå-lila, förstått att idag är dagen före julafton och sovit.





Det här var förra jullovet i Riddersvik. Ajö.

Kommentarer
Postat av: Siri

så säg mig: var Sagan om de två tornen bra, BRA eller BÄST (A)

puss god jul! hih

2010-12-23 @ 18:09:09
URL: http://siri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0